30 års arv | Nike og PSG fejrer deres partnerskab med den nye PSG 2019/20-Hjemmebanetrøje
Endnu et år, endnu et trofæ er blevet hentet hjem til hovedstadsklubben Paris Saint-Germain. Nu er Nike klar til at fejre 30 års Nike x PSG-partnerskab med den nye 2019/20-Hjemmebanetrøje.
Det er muligt, at Hechter-striberne er et synonym for PSG, da de har været en del af klubbens hjemmebanetrøjer fra sæson til sæson, og denne sæson er bestemt ikke en undtagelse. De rød-hvide striber designet af Daniel Hechter – grundlæggeren af klubbens ikoniske striber, fremhæves igen lodret på den nye PSG-hjemmebanetrøje, der gør den loyal overfor det traditionelle design. De vedkendte tre stribe er desuden også inspireret af flagene på Parc Des Princes og repræsenterer endvidere tre årtier af strålende fodbold, som den franske klub har delt med Nike.
Imidlertid er den gamle Fly Emirates-sponsor som bemærket blevet erstattet med Accor Live Limitless – den parisiske klubs nye sponsor, som ses skrevet med store bogstaver på tværs af trøjen. Farven på selve trøjen i det nyeste design forbliver dog den sædvanlige marineblå, mens Nike-logoet igen står frem i hvidt og det traditionelle blå-rød-hvide PSG-logo som altid er placeret på venstre side af trøjen.
Fortsættes nedenfor.
Den nye PSG-hjemmebanetrøje afrundes med en enkelt ny detalje, hvilket er det franske flag, der på beskeden vis ses på ærmerne. Shortsene og sokkerne er marineblå, så her har ingen banebrydende forandring fundet sted.
Vi håber, at I glæder jer ligeså meget til at se Mbappé, Verratti og resten af det parisiske hold spille deres hjemmekampe i denne klassiske nye hjemmetrøje.