AC Milan 2018/19 Hjemmebanetrøje | En ny æra for ‘Il Diavolo Rossonero’
En ny æra er ved at starte i Milano, og det er PUMA x AC Milan æraen. Efter mere end 20 år med adidas skifter AC Milan i dag trøjesponsor til PUMA, og dette fejrer de med en helt ny AC Milan 2018/19 Hjemmebanetrøje.
Den nye AC Milan 2018/19 Hjemmebanetrøje er pakket med energien fra deres fans, kultur og passion omkring Milan. Den første trøje som PUMA laver for AC Milan, hylder dens traditioner og historie, og tager derfor helt tilbage til rødderne for at finde inspirationen.
Den nye 2018/19 Hjemmebanetrøje kommer med de velkendte røde og sorte striber, som er blevet brugt lige siden AC Milan blev grundlagt i 1899. Den røde farve repræsenterer spillernes brændende passion for sporten, imens den sorte farve repræsenterer modstandernes frygt, når de møder AC Milan på banen.
The 2018/19 Hjemmebanetrøjen har et rent og klassisk design, og med en button-up krave, hvilket var noget man så på trøjerne fra det tidlige 20. århundrede. En button-up krave giver bare mere klasse til en trøje, og det er noget vi elsker her hos Unisport! Den legendariske ‘Il Diavolo Rossonero’, hvilket på dansk betyder ‘Den Røde Djævle’, er også synlig i nakken. Djævlen er tilføjet for at hylde grundlæggeren Herbert Kilpins kendte citat.
“We are a team of devils. Our colors are red as fire, and black to invoke fear in our opponents.”
Fortsættes nedenfor.
Man kan roligt sige, at dette er en ny æra for AC Milan, og PUMA har taget dette i overvejelserne, når de designede den nye 2018/19 Hjemmebanetrøje. Hjemmebanetrøjen er inspireret af den ungdommelige energi og kreativitet, som man finder i byen, imens passionen fra fansene reflekteres i den nye generation af spillere som hungrer efter at vinde titler. Dette er starten på en ny Milan.